Protected by Copyscape Plagiarism Check

Friday, December 10, 2010

7 Foods that Speed Weight Loss

Weight loss foods are:

1) Cheese
2) Almonds
3) Coffee
4) Peppers
5) Green Tea
6) Eggs
7) Portobello Mushrooms

Guys, check them out, what you ate most?! I SMILE till ears after I look at the list.

1) Cheese = I love cheese damn soooo much!
2) Almonds = Most of the choco I ate must have almonds inside (btw-choco is not in the list teheee)
3) Coffee = SAY NO
4) Peppers = I'm loving itttt
5) Green Tea = Tea is yes BUT NOT Green Tea
6) Eggs = I eat eggs almost 5 times a week. (Telur separuh dikira jugak ke muahaha) Fuhh..
7) Portobello Mushrooms = mushroom? half yes half no

Woww seems like I will eat moreee after this lah haha. Terus je I plan nak masak benda-benda yang atas tu. Konon-konon nak *diet. Esok menu- Tart with CHEESE. Yummy Tummy!


terus upload tartlet hehehe ;p tapi inti dalam I tukar letak minced chicken and letak pepper.


Bila nak ber-exercise pun tak tau lah. My butt seems *growing happily* muahaha. Sangat tak bagus. Nak berjogging bersama-sama cik Linie, cik Awanis and cik Yusrina di taman rimba tapi masa sangat tak mengizinkan (alasan orang malas). How many times dah plan nak berjogging dengan VIP tapi asyik tak menjadi je and sekarang memang confirm tak jadi punya sebab masing-masing busy (again alasan orang malas lagi). Di tambah pulak dengan assignment yang diberi yang I tak sabar-sabar naakkkkk buat dengan segera!.

Owh btw - ingat lagi YOUTH RECALL SERUM yang I post lebih kurang SEBULAN yang lalu hehe. Pada cik anon yang tak sabar nak tengok hasil, nanti I tunjukkan hasil ye teheee. *I think I know siapakah gerangan cik anon tersebut* ;p

Sebelum terlambat, setelah pulang dari rumah tumpangan untuk 4 hari 3 malam *seperti entri dibawah - I dengan sukacitanya sangat berbesar hati mengucapkan jutaan terima kasih kepada Cik Linie Azlenee dan Cik Miza kerana sudi menerima kedatangan I yang menyebokkan diri dirumah mereka. Jasa anda amatlah dihargai - harap dapat menumpang lagi muahaha.

2 comments:

  1. Wahh...boleh p'caya k kak?
    Mcm mau cuba jer..
    huhuhu...mau diet!!!!! ;o

    ReplyDelete
  2. hahahaa..akak pun xtau..akak baca kot internet page mana ntah.tp yg cheese n eggs tu bkn ke high cholestrol?satgi x psl2 jd kot lain..hehehee.
    jom sama2 berdiet!!chaiyok!

    ReplyDelete