Protected by Copyscape Plagiarism Check

Monday, August 22, 2011

Nak Bercinta sila ke tepi.......

Assalamualaikum

Entry yang sangat pantas untuk di update-kan. Dan anda perlu pantas juga bila membaca. Jika ada spelling error sana sini harap maklum tapi rasanya tak ada kot sebab I kan master typing. hekhekhek. Ni pun baru balik dari bazar ramadhan dan semestinya untuk anak yang rajin macam I kena siapkan segala lauk pauk yag di-grab masa kan bazar tadi. Nak ketuk ais lagi satu hal...... hiskkkk

Kamon kamon berbalik pada topik yang perlu dibincangkan memandangkan masa itu suntuk. Hey nak bercinta sila ke tepi. Kalau tak aku langgar!!

Khas untuk pasangan-pasangan yang suka bercinta 42 jam tak kira waktu mana pun. Masa makan, masa tidur, masa kerja dan apa-apa lagi lah. Kalau macam tu I tak kesah lagi sebab memang lah you olllllzzzz tak kacau I kan tapi masalahnya masa driving pun nak bercinta.. Aiiii melampau la tu. Tapi memanglah kereta tu kowang yang punya tapi masalahnye............. Aku mengesot pun sampai dulu!!

I tau, kes-kes macam ni selalunya sebab depa nak sampai qumah lambattt sebab tu bawak pun mekngok mekngok. Aku keluar kereta aku tampar nak?

Kalau agak-agak nak bercinta, tolong berhenti dan bercintalah di tepi jalan. Anda memang menyusahkan orang ramai yang bayar road tax ni every year. Tambah-tambah yang hidup ada cita-cita macam I ni yang sentiasa mengejar masa. Kowang memang membuat I perlu terus balik berbuka puasa sebab menyumpah seranah seorang diri. Grrrrrrrrr.

Tapi tak apa, kowang jumpa driver macam I yang sebenarnya penakut. Tengoklah.. jumpa pembuli jalan raya baru kowang semua tau........

Terima kasih!

3 comments:

  1. bhahaha...sian ngn miss...klo miss mrh pon mst diorg x gentar sbb tgk miss comel jek...x takot lgsg.

    ReplyDelete
  2. amboiii..dlm maknanye tu.nak duit raya la tu..hahahaa ;)

    ReplyDelete
  3. bhahaha...nasib miss cepat paham.klo x payah sye nak terangkan ngn lebih lanjut...heee

    ReplyDelete