Protected by Copyscape Plagiarism Check

Friday, January 7, 2011

Ruangan Khas Untuk Blogger Muda

Aloha.

Good Morning!

Bagus untuk you all you all sekalian cececeh sebab I tercetus idea nak letakkan blog-blog dari kalangan anak-anak murid I. Sebab I tengok masing-masing hebat berblog macam-macam cerita. Sangat writerism! Heh new word! Dan terima kasih atas kesudian you all untuk menyinggah ke blog I dan jugak telah suggest untuk go visit any blogs yang menarik. Thank you all! Jadi setelah berfikir panjang, dengan itu, I nak buat ruangan khas buat blogger muda sekalian. Best kan? best kan? teheeeee. So nanti senanglah I nak visit blog you all sebab ada some of you yang minta I singgah blog you all tapi sebab I kadang-kadang busy ataupun pura-pura busy so lupa nak visit. Last-last end up dengan lupa address blog tu apa. Tak bagus kan cenggitu?

So apa kata lepas ni you all tinggalkan blog URL nanti I add masuk dalam blog list di sebelah kanan tu. Yang diberi tajuk Orang Muda nanti Lama2 Jadi Tua jugak... ;p tul la kan? Senanglah nanti nak tengok-tengok nanti.. hehehehee. Buat permulaan I letakkan few blog URL yang boleh dikatakan yang selalu ehhh selalu ke.....? muahaha yang selalu nampaklah kewujudan diorang kat page ni hokey!

Yang tak de lagi.. sila cepat-cepat bagitau sebab I ni kan pelupa sikit teheeeee. Ruangan ini terbuka untuk semua blogger muda tak kira course apa pun. Ehh yang dari kolej or U lain pun boleh.. sila..sila.. Jangan segan muahaha.





Ok. Setakat itu information kali ni.

8 comments: