Protected by Copyscape Plagiarism Check

Friday, August 27, 2010

Entri Sedih

Saya suka tengok movie yang namanya Sad Movie. Korean movie ni sangat sedih. Dalam movie jugak ada berkisah-kisah cerita sedih. Ada antara husband and wife, anak dan mak, kakak dan adik, secret admire and orang yang kena admire and of course pasangan bercinta. Semuanya sangat best and boleh menangis la bila tengok. So saya suggest untuk you all tengok. Saya tak paksa sebab maybe akan ada yang cakap WTH nak tengok jiwanggg..

Sebab entri kali ni sedih, dan saya pun memang sedih, I love to listen to this song BISAKAH from Siti Nurhaliza (saya tak minat dia ok) tapi because of the 'time' so I like it and really touched. So jom la tengok. Lagu ni pun banyak maksudnya..





ok end

2 comments:

  1. lagu macam nak suruh orang maafkan dia kan?
    sebab amek laki orang..

    opssssssssss...

    ReplyDelete
  2. bkn amik laki org ni..lagu keinsafan la ni..tgk,kena halau dgn bapak dia..huhuhuu

    tp yg ckp lagu amik laki org ni...mcm aku tau je..
    oppppsssss

    ReplyDelete