Protected by Copyscape Plagiarism Check

Saturday, July 3, 2010

X-MEN Wumalin


How cute!!

Last week masa my mother suspected denggi fever and had been hospitalised, si budak kecik ni pun balik dengan parents dia. Lepas tu bawak la si budak kecik ni pergi melawat mak tok dia kat hospital. Masa tu tak pe la, sebab dia lari sini lari sana sebab tak faham apa itu sakit. Biarkan la.. Tapi saya tau yang nurse kat situ dok tajam tengok si budak kecik ni lari-lari depan diorang tapi saya buat tak endah je. Hehe. Yela sebab pada saya si budak kecik ni tak ganggu patients yang ada memandangkan patients kat situ dok dalam bilik masing-masing dengan pintu bertutup dan si budak kecik ni tak la menjerit-jerit. Just lari-lari comel dia je. Ok part tu tak pe sebab saya faham nurse dengan kerja dia and budak kecik ni dengan aksi kiutnya. Mak saya pun nurse jugak okay!

Kalau sebelum ni si budak kecik ni memang fanatic dengan BEN 10 tapi sekarang dah kurang sikit. Dia dah tangkap cintan dengan satu character ni. Sebab bila buka cartoon BEN 10 dia buat tak tahu je.. Tapi tiba-tiba dia jerit, "Makcik... tengok ni ayie jadi X-MEN WUMALIN !!"
erk.. ingatkan apa kejadah wumalin tu tapi bila saya cari dalam dictionary (ok part ni xde aku tipu!) wumalin tu sebenarnya WOLVERINE.. hadoiii...













No comments:

Post a Comment