Protected by Copyscape Plagiarism Check

Friday, July 2, 2010

Nak Pi Belajaq


Dekat dua tahun dah tak belajar2 ni. Rasanya otak gila menepu. Tiba-tiba esok kena pi kelas masuk belajaq. Hadoi tak boleh terima kenyataan aku ni. Bila pikir balik, aku ni betul ke? Ke saja gatal-gatal nak semakkan jadual kehidupan. Tapi dengan azam dan tekad yang jitu, aku teruskan jua. Wakakakaa.. Demi anak bangsa aku rela. Cehhh..

Ok We will see hows tomorrow will be. Nak poyo-poyo pergi je. Tiba-tiba aku rasa kecik pulak sebab masa registration hari tu, almost 70% bakal-bakal pelajar yang register adalah pangkat mak ayah aku. Apakah ini? Perkara pertama terlintas dalam kepala aku, confirm dorang ni pegawai nak naik gaji ni tu yang sambung belajaq. Gaji dorang confirm mengamcam! (hoit aku nampak duit melayang-layang) Adoyai... Aku ni semut kecik je. Sekali pijak penyek camtu je. hihihikk

Tapi apa aku kesah, aku bayar ape nak masuk course ni. Ada aku kesah... Janji at the end aku dapat gak Masterjie. end. Waktu tu dah boleh senyum bahagia.. Sebab dah habis belajar, boleh la kawen gitu (aku takut tak dan habis belajaq aku dah anak 2 kot!) kikikikihhh


Persediaan untuk ke kelas esok:

1. Note book (baru tadi pergi geledah dekat rak buku cari buku dulu-dulu ;p)
2. Sebatang pen (yang memang sentiasa ada dalam handbag)
3. Jadual kelas
4. Handphone (dah topup rm30)
5. Vaseline and Lipstick (memand selalu bawa)
6. Body & Hand Lotion Baby Johnson (perkara wajib kena pakai selang sejam)
7. Kad Touch n Go (senang tak payah que)
8. Duit (semestinya kalau tak macam mana nak hidup)
Itu je kot. Yang penting baju nak pakai esok dah ada. Hahahahahaa



No comments:

Post a Comment