Protected by Copyscape Plagiarism Check

Wednesday, June 30, 2010

Air Mata di Hari Jadi


Sob sob sob.. Ini kali pertama aku nangis bila ada birthday celebration eventho my own birshday celebration pun it is very hard for me to cry but for you Shakiroh... I cryyyyyy damn you successfully touched my warm heart. Did I really cried that day.. hmm let me think triple times.... Noooo. Hehehe ;p

Air mata seorang wanita yang telah menjejakkan kaki dengan nyata ke alam balikh (spelling betul ke) 26 tahun genap.


Fuhhh don't cry for me Argentina.. Go World Cup!! hihik





Adakah anda tersentuh? Saya memang tersentuh. Tersentuh tangan Kak Jijah yang duduk sebelah saya. Haha. Ini real punya air mata. Tak de cut cut ala2 shooting filem.


Tapi hatinya kembali riang 5 minit selepas itu....






Ini cupcakes yang diguna pakai untuk celebration kali ini yang dikelolai oleh Cik Lydiawani as she is our trusted planner.





















Actually there is a lot of pics but saya tak mampu nak letak banyak2. Sebab saya sangat tersentuh bila upload pics tersebut. I cry.... And cry and cry kenapa la lambat sangat nak upload ni jadi saya pun tak upload la. Tapi pada yang berminat untuk memiliki gambar2 yang terdapat di dalam camera nesma shahu, sila berhubung terus dengan beliau.

Tempat celebration di Bandar Lama Kopi Putih.

Favourite saya, French Toast. Tapi dekat sini kurang sedap. Drink, Root Beer Float tapi aiskrim sikit jadi Float KFC lagi best. hahaha



Ni air Root Beer Terapung saya.





No comments:

Post a Comment