Protected by Copyscape Plagiarism Check

Friday, July 9, 2010

Ada Baju Baru dah


Ini entri berangkai dan sekuel pada entri yang sebelumnya.

Ok lega.

Ingat lagi ngomelan manja saya pasal baju dah tak ada click here (actually the correct one is, baju baru dah tak ada) it is not that tak ada baju langsung.
Hari ni dengan semangat waja yang sangat perkasa, saya dengan tegarnya merempuh kesesakan orang ramai di Alor Star Mall yang mana kebetulan ada PC FAIR la pulak dah. Badan saya yang comel ni, tak ada masalah nak selit-selit bawah ketiak orang untuk ke First Lady Boutique. First Lady Boutique ni bukanlah my favourite boutiqe to buy baju and so on tapi sebab darurat dan tersangat perlu plus perlu cari baju yang economic (murah la) so the option yang ada adalah First Lady. (Saya takut nak beli kat First Lady sebab takut sama dengan orang. Satu design baju ada lebih kurang 7 8 pasang yang sama teheeeeee). So kebarangkalian untuk boria adalah sama. Owh sangat tak suka tu!

Tapi saya manage dapat dua pasang Hahahaha.



No comments:

Post a Comment