Monday, February 15, 2010

Lu Pikir La Sendiri.....???


Kali ni aku nak pinjam Nabil a.k.a Raja Lawak punye tagline jap.. Sebabnye sesuai sgt dgn topik yg aku nak bentangkan ni..(uihh bentangkan tu..). Jarang2 sebenarnye aku main ckp lepas je ni kat dlm blog ni..(ehh tapi rasanya tak pernah kot..) Tapi kali ni aku kena gak ckp ketidakpuasan hati aku ni... Sebab tak ckp so org ingat aku ni ok je memanjang..huhuhu.. Jenis tak kesah.. Tapi almaklumla sekalian.. Aku pun manusia juge.. Ade hati dan perasaan..

Al kisahnye.........

Di sebabkan title seorang Kawan maka aku pun cuba menolong apa yg terdaya.. Anything la pendek kata.. Bukanla nak berkira.. Tapi ye la kena berkira la sejak kejadian tempoh hari.. (Rupanya aku ni tak de la baik mana pun..) Yela yg baik dtgnye dariNya.. yg buruk tu dtgnye dari manusia gak.. Kawan punye psl aku tak sedar diri ini rupanya telah dipergunakan.. Untuk kemudahan mereka dan keluarga mereka.. YE! mereka dan keluarga mereka..! Bukan utk dirinye sahaja tapi mereka dan keluarga mereka! Aku masih menunggu janji-janji manismu... Sampai hari ni pun diam je.. Tak tahu la memang terlupa or buat2 lupa.. Hey Lupa ke youuu? Lu Pikir La Sendiri...?? Kesian gak kat diri sendiri.. Selalu je org ting tong. Itula.. My mama dah pesan.. Tapi tak mau dgr. Sape salah?? Lu Pikir La Sendiri....??

Kalau tak salah aku hari ni last kot mereka dan keluaga mereka di sini.. Makna kata, esoknya kalau masih diam je.. Makna kata gigit jari la aku.. Yang lagi parah, lepas kejadian tu, langsung tak de khabar berita. Diam terus! HAIYOO.. Apa boleh buat. Nak tanya aku ni jenis pemalu. Makan hati la nampaknya.. Tapi ingat, aku tak lupa ok!


Lu Pikir La Sendiri.....




5 comments:

  1. uit ciknesma kwn ku syg....ceritakn perkara sebena...aku curious..

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    saje nk meluahkn perasaan hehe..
    aku kena ketuk huhu..ksian aku..
    mula2 dia ckp nk pnjm rm50..aku pn xpela xkesah..
    lps tu bila p..ntah aku tiba2 mcm kena pukau lak n dia tu ckp perlu lg rm250..so total rm300.xtau cmne aku leh bg je..dia ckp nk byr blk sblm blk KL..aku pn ckp xpela kalu dh trdesak..tup2 smpai skrg diam je..huhuhuuu
    sedih sedih~

    ReplyDelete
  3. wow.
    siapakah insan itu..

    ketuk dia sampai dia bayar lah
    its 250 bukan 25 rengget

    ReplyDelete
  4. hmmm i have a chance, aku nk ketuk tuk tuk..

    ReplyDelete