Protected by Copyscape Plagiarism Check

Tuesday, December 22, 2009

You Belong With Me - The Ring III


Again The Ring (a symbol of love-for me) comes to share some emotion that I want to feel one day~



 aku ingin menjadi mimpi indah
dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu
yang bisa kau rindu
kerana langkah merapuh
tanpa dirimu
kerana hati telah letih
aku ingin menjadi sesuatu
yang bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahawa aku
selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu
merantai hati...
Yesterday was my best girlfriend akad nikah. Congrates Siti Nur Shariyah Shafiee!! (moreover, this ceremony had reunite me and other 2 friends-Shahirah and Fairus, miss them badly). I was be at her side from start until end of majlis. Even though I just her teman during the majlis but I can feel her feeling. Sometimes she will turn aside and look at me. Her face so nervous and yes she is!!What can I do is only smile and say you will no longer bujang anymore (thats the only thing i can make her chill up).

Mmg saat yg paling mendebarkan bila Tok Kadi mula ckp "Aku nikahkan dikau dgn ****** dgn mas kahwinnya rm****** tunai....".

Jantung mmg berdegup kencang, itu baru aku, tapi si bakal isteri? (seriously I don't know and might be worst than that I guess).

Bila saat si bakal suami melafazkan "Aku terima nikahnya ****** dgn mas kahwin rm****** tunai....". POPPP aku lak yg tersentap. And aku lak yg almost crying. And I look at my friend, her tears drop and again she turn to me and said "Aku dah jadi bini orang, husband aku adalah orang yang aku paling sayang".. So suwwiiiiiittt....!!



No comments:

Post a Comment