Protected by Copyscape Plagiarism Check

Saturday, December 26, 2009

Apa dah aku buat sepanjang cuti ni?


Hari pertama cuti aku byk dok kat umah je..bangun tido lambat, tgk tv, makan, golek2 malas dlm bilik and of course la berinternet. Lepas tu, muka dah naik sembab n badan dah menunjukkan symptom kenaikkan. so aku plan nak keluar je jalan2. Tapi, membe2 semua sibuk pergi KL lak. Ada yg tujuannya utk shopping, ada yg nak berdating, ada gak yg saja nak pusing2 mengabihkan masa cuti..huhuhuuu. Family lak on vacation. Aku tak ikut sb konon2nya nak teman my bestfriend akad nikah la..So...tinggal la aku kat sini mcm mati katak. TAPI..lps je family berangkat ke destinasi mereka (hari kedua cuti aku), Aku terus start enjin kereta and went to TESCO (ok la..alor setar ni ada apa je???). Terus je aku tuju kedai kasut favourite aku and bought 2 pairs of shoes..hahahahaa (lega). So tak de la sunyi sgt kat umah sb di temani oleh kasut2 baruku..hehehee..

Hari ketiga:
Masa ni aku dah sibuk dgn kawan aku nak kahwin (akad nikah) dah. Teman pergi beli barang2nye, pergi kedai pengantin (masa ni best sgt sb dpt tgk baju pengantin cantik2), itu ini itu ini.. ohhh btw, I sempat grasp one clutch to wear on her akad nikah tomorrow hehehee.. dah abih satu hari..


is this nice? (I can't take more photo b'coz its not allowed)

Hari Keempat:
Kawan aku dah selamat kahwin....(aku bila lg???)

Hari kelima:
Aku rehat je kat umah..(tunggu family blk dr destinasi mereka)

Hari keenam:
Again went to TESCO and bought a beautiful+funky ring and one sweet blouse..

Hari ketujuh:
Went to City Plaza and I bought new tali kasut..so cute...

Hari kelapan:
Went to Jaya Jusco Seberang Perai with my family..Big Sales you know..ohhh damn I bought 2 pairs of shoes again..and cutest one was I got free teddy bear~~thank you JUSCO...

Ok, kalau you all apa yg you all akan buat pulak??
What say you?



No comments:

Post a Comment