Wednesday, May 15, 2013

Bagi yang muda2 buat..yang lama2 tak payah dah

Memang gerammm kannn..memang geram kannnn..


Bila dapat tugasan, memang selalunye staf senior akan cakap.. "bagilaa dekat orang baru.. yang lama2 dah selalu buat dah...."

Okeyyy!! Okeyyy!! kalau I ni supersonic boleh lari laju2 memang I akan cakap;

"oh yeke.. kalau macam tu, U resign lah! Keje ni U dah selalu dah buat! Dah puluh puluh tahun dah buat kan! Bagi orang baru2 pulak yang buat kannnn...... So baik U resign. Boleh macam tu???"

Ok Bye!!! Kalau I supersonic, I boleh lari laju2 lepas I cakap macam kat atas ni. Tapi I tak cakap sebab I tak supersonic. lalalaaa...

No comments:

Post a Comment