Protected by Copyscape Plagiarism Check

Monday, March 7, 2011

Tahniah Koir Harmony Voice. Saya tabik kamu semua..

Tidak berkesempatan untuk melihat sendiri kumpulan koir Harmony Voice perform. Maaf, saya perlu menghadiri bengkel moderasi kertas peperiksaan akhir kolej. Ikut hati mahu je ngelat balik Alor Setar nak tengok kumpulan koir ni. Tapi cukuplah mendengar khabaran yang cukup the booommmm dari yang melihat. Tahniah dan syabas. Sungguh membuatkan semua berbangga. Terutama diri kamu sendiri. Tidak cukup pujian berbau kebanggaan untuk hari berlangsung semalam tapi terus berterusan sehingga ke hari ini. Sungguh. Saya tak tipu hokey. Berterusan menjadi buah mulut terutama pihak atasan. Dari rektor hingga ke pengarah dan ahli pengurusan tidak putus-putus bercerita mengenai kejayaan kumpulan koir. Ternyata tidak sia-sia kesungguhan kamu semua. Saya amat berbangga tapi kamu semua harus lebih berbangga.

Nampaknya, cerah sungguh kan laluan koir Harmony Voice ni. Ehemmm kalau korang nak tau, dah ada yang merisik korang semua untuk persembahan lain. Huihhh memang terbaekkk. Boleh ke saya jadi manager korang teheeeee..

Sayanglah, tak de gambar performance dan barisan koir kolej ni. Kalau ada, tolonglah bagi dekat saya ;p Serius saya nak sangat. Boleh promote dalam blog ni. teheeeee

TAHNIAH HOKEYYY

4 comments:

  1. saya dgr dr citer dyah, nad n beena pon mmg best group koir nie...

    ReplyDelete
  2. ha ah..mmg best.sy pun xsempat tgk tp mmg dgr sume ckp best trmasuk rektor n pengarah...bagus la dorg..

    ReplyDelete
  3. sgt berbangga n harap2 ap la yg sudi pggl kami lg pas ni,xkira la majlis ap pon..
    kejayaan kami, kejayaan miss gak~
    -silent reader~

    ReplyDelete