Protected by Copyscape Plagiarism Check

Monday, May 3, 2010

Tempat Tinggal yang Paling Best Sekarang nih


Kali ni dah tak boleh tahan dah wooOoOoo. Melekit-lekit kot badan ni panas rasa air terjun dok curah-curah belakang badan. Bahang ni. Rambut dah tak tau nak sanggul tinggi mana ntah dah macam orang tengah pantang dah. Tinggal tak de baby je. Kalau tak kompem aku macam, hot mummy muda tuh. Padahal rambut tak de la panjang mana pun lepas baru pergi potong reason: Nak pergi kerja susah ooo nak manage. Pendek senang tak payah susah-susah nak rapi segala. Tapi tak de la pendek boy cut sebab aku tak mau hilang kejelitaan aku. Hahaha poyo jek! Serlum (tau ke korang serlum ni apa?) tudung pergi kerja. Tak sikat pun tak apa. Kincir angin a.k.a aircond dah buka tapi rasanya tak boleh lawan lagi zarah-zarah bahang ni kot. Owh hujan turun la dikau. I rindu sama kau. Dah letak low temperature habis penyaman udara cewah. Dah la aku ni tak boleh panas kang berpeluh macam mandi. Serious no kidding I am sweating. Puteri lilin maafla dulu I was in New Zealand!

Tengok ikan, ayam, nugget, funfries dalam peti ais macam best je korang sejuk. Siap korang esok aku goreng hangus korang baru tau panas tak panas. Gila apa aku ni nak marah-marah tak tentu pasal. Rasa macam nak duduk dalam tu je malam ni. Best gila kot sejuk! Jangan esok mama bukak peti ais nak makan vitamin C nampak aku macam Queen of Narnia dah. Dunia semakin panas. Sokongla pengurangan pemanasan global (macam apa ntah tak sedar diri pun contribute pada pemanasan global dengan pasang aicond plus hari-hari beli makan pakai polistrin bubuh dalam beg plastik. Cakap boleh la...)





Nampak tak dunia dah semakin cair. Korang tak dengar ke dunia jerit.. Ehe ehh panas la korang dok asap-asap apa...?? (sila translate asap tu apa equals to smoking) Tak Nak...!! Katakan Tak Nak Smoking. So siapa yang smoking please ambil iktibar suruh cepat-cepat stop smoking.




Tengok satu hari orang pun boleh cair camni kalau tak dibendung. Nanti ambik vacuum sudah sedut-sedut buang aje. Tapi muka macam hensem. Macam aje la excuse me.. aku tak cakap hensem pun sebab aku penah jumpa yang lagi hensem. Adik mannniiisssss..

Tapi serious la kes global warming should be worried! Sekarang dah duduk macam dalam oven and please think 20 years ahead macam mana? Our grandchild.. Owh nasib korang la (haha cukup kejam cakap camni) apa our grandchild rasa actually hasil tangan orang sekarang jugak. Aku tak mau sebab aku sayang ooo anak cucu aku. (cepat-cepat bangun tutup aircond, lipat-lipat surat khabar jadi kipas terus kipas-kipas). Temperature sekarang (suhu bilik yang aku baca bersamaan 35c ! !)



Ni dia rekod suhu pada malam ni. Fuiyoo 35c. Kalau dulu suhu ni record tempat macam padang pasir je. Ni bukan tipu punya sebab remote aircond ni memamg baca suhu bilik. Bukan suhu yang sengaja di-adjust okay macam adjust suhu aircond~

Sudah la apa merepek malam-malam ni sebab kes tak de kerja and I am thinking of having new handphone since my handphone likes mati tak mau..hidup pun tak mau.. I went to Maxis dealer STAR PARADE then I caught A BROCHURE of idama kalbu......ngeeee~





No comments:

Post a Comment