Protected by Copyscape Plagiarism Check

Friday, March 11, 2011

Doa Memohon Rezeki dari setiap penjuru

Bukan bermaksud tidak pernah bersyukur dengan apa yang ada. Bukan itu maksud yang saya cari. Bukanlah meminta lebih dari apa yang sepatutnya, baik dari segi keluarga, perhubungan, perkerjaan, pelajaran mahupun kewangan. Yang saya minta cuma peluang yang terbaik untuk diri ini. Peluang untuk untuk terus maju dalam hidup ini untuk masa depan. Kadang-kadang orang selalu cakap, cukuplah dengan apa yang kita ada,

takkkkk.... saya bukan tamak tapi saya mahukan sesuatu yang terbaik untuk saya. Tak salah bukan kalau saya mencari? Lambat atau cepat.. Sekurang-kurang saya mencuba..

Ya Allah..
Murahkanlah rezeki hamba-Mu ini.

Dan dah tiba masanya untuk saya keluar dari 'comfort zone' saya sekarang. Keluar untuk terus maju... Terus maju membina tapak yang lebih kukuh. Dan saya berdoa agar pilihan yang saya buat ini adalah yang terbaik.




Untuk semua...

No comments:

Post a Comment