Protected by Copyscape Plagiarism Check

Thursday, July 29, 2010

I hate you V-I-R-U-S


Petang tadi I macam rajin sikit nak buat assignment yang kena hantar pada week 6 ni (Response Paper 1). Since I have no class after-noon and I got some inspiration lepas balik dari tesco, so I pun buka laptop and did some typing. I just sambung my response paper yang baru masuk page two tu. Walaupun baru page two, tapi contents nya ambil masa dekat seminggu untuk dikerah. This is not like essay "Aku Sepasang Kasut" ok. Susah nak cakap macam mana sebab I spend for almost few weeks to read a looottt of articles and journals before I nak karang this two pages ni. Tadi tengah dok type, I teringat nak save dalam pen drive tapi masa I cucuk pendrive tu...pluuuppppp tiba-tiba naik macam ulat-ulat (I tak tau nak describe macam mana, maybe worm kot). Tuppppppp hilang document berkenaan. I naik panic la.. Mau nangis tadi la. Sah memang tak ada. DAH HILANG. Nasib en uzaini ada and dia tolong kodek-kodek the document and lepas tu ada pulak en black. Lastly dapat gak cari file hidden tu tapi STILL TAK BOLEH BUKAK! Nak kata apa lagi dua orang pakar komputer pun tak boleh buka but they said, ahad ni diorang try nak pakai software apa ke benda ntah nak tolong recover balik (I really really hope soooo). Cara yang diberi oleh semua orang pun I dah cuba tapi STILL TAK BOLEH. ohhhhh cryingggggg

Sape yang boleh tolong nak buat macam mana.....??????

;(






No comments:

Post a Comment