Protected by Copyscape Plagiarism Check

Thursday, July 15, 2010

Bila anak saya besar nanti...


Saya nak pakai dia dengan dress yang comel-comel sangat
yang cantik-cantik sahaja ok..
kalau boleh biar branded
sebab saya tau bapak dia kaya dan banyak duit
kalau bapak dia tak banyak duit pun bapak dia kena beli jugak baju yang comel-comel

saya suka tengok suri cruise anak tom cruise tu..
dia ni budak yang adorable..
baju cantik-cantik siot


tengok ah comel gila

dia memang comel
geram ah terus je ingat nak kawen cepat
sebab nak beli baju yang macam ni
maybe sebab masa kecik tak penah pakai baju macam ni
zaman dulu mana ada gaun-gaun macam ni




baju polka dot ni cantik oit


yang ini memang cantik habis
kena sangat saya suka merah
jadi bila anak saya dah besar merah wajib ada


tengok gambar suri teringat si budak made in malaysia yang comel ni


ni budak amani yang cerita adamaya tu
ni pun gila comel.


comel ah baju ni and si amani ni


bila anak dah besar nak bawak pergi casting gak ah
(bapak dia mesti cakap..langkah mayat dia dulu ;p)
ok kalau tak boleh, nak bawak dia jadi model ubat gigi pun jadi la





terus pikir bila nak kawen
(saya tau orang yang baca entri ni mesti mati katak sebab gelak cakap saya aahhh gila!)
tapi nasib la sebab saya memang suka benda yang over
tapi bukan over acting
over over

comel kan comel kan
ni bila anak saya dah besar la
sekarang anak tak besar lagi
jadi kena tunggu anak besar dulu
hari-hari balik kerja kena singgah nursery ambik anak dulu
jadi tak dak masa nak lepak-lepak macam dulu

ok dah saya dah mengarut sebab otak tengah gila




No comments:

Post a Comment